Programma: Inspiratie & Zingeving – Najaar 2024

Digitaal is beschikbaar het najaarsprogramma 2024 van de werkgroep ‘Inspiratie en Zingeving’ van de Protestantse Gemeente Culemborg. We bieden opnieuw een gevarieerd programma, met activiteiten voor hoofd, hart en lijf. Voor denkers en doeners! We hebben het met veel plezier samengesteld. Ook dit keer zoeken we in ons programma verbinding met andere kerken in de regio en in onze eigen stad. Er zijn dit najaar veel verschillende mogelijkheden om naar toe te gaan. De geschiedenis van het kerklied, een workshop over verdiepend ademhalen, verbindende communicatie, de toekomst van kerken, een muzikale lezing over ouder worden, een lezing over onzeker weten, en een onroerende film in de Fransche School. Opnieuw een minicursus gedichten schrijven en bezinnend schilderen in de Adventstijd. In samenwerking met kerken in de regio nodigen we je van harte uit bij de Betuwse Leergang. En dat alles met aansprekende gasten van buiten. Laat u verrassen, ook met al het talent dat we aanspreken uit Culemborg zelf. Laten we tot slot de stamtafel in de Grote- of Barbarakerk niet vergeten met koffie, koek en een thema! Tot slot vindt u in dit boekje ook een overzicht van het programma van de Culemborgse rooms-katholieke geloofsgemeenschap (‘Het Leerhuis’). Dit is het derde halfjaarlijkse programma dat we als werkgroep ‘Inspiratie en Zingeving’ aanbieden. Heb je zelf echter een idee, wens of suggestie voor ons, laat het ons dan weten (via j.goed@icloud.com). We kunnen dan – met het oog op het voorjaarsprogramma 2025 – kijken wat er mogelijk is.