Programma: Inspiratie & Zingeving

inspiratie en zingeving

Door de Protestantse Gemeente in Culemborg is voor het najaar 2023 een programma gemaakt met als thema Inspiratie en Zingeving. Op enkele onderdelen is samengewerkt met de Raad van kerken Culemborg en protestantse kerken in de regio. Het is heel divers programma geworden. U kunt zich laten inspireren door interessante lezingen, door muziek, eigentijdse psalmen, een goede film, door een diner-pensant, door bijbels koken, koffiegesprekken met een thema, bibliodans of door samen helende kunst te maken.

U vindt dit programma op deze website door hier te klikken.

Als u graag een papieren boekje wilt of u weet iemand die hiervoor belangstelling heeft, kunt u terecht in de Open Hof en de Grote of Barbarakerk, daar liggen nog stapeltjes. Of stuur een mailtje naar j.goed@icloud.com.

Iedereen is van harte welkom.