Kinderpardon

familie Andropov klein

Financiele steun fam. Andropov

De Raad van kerken heeft de aangesloten kerken gevraagd een collecte te houden voor de fam. Andropov. De kinderen krijgen op dit moment psychische begeleiding om de trauma’s rond de uitzettig te verwerken. Ook voor juridische ondersteuning is geld nodig. Hopenlijk leiden deze procedures alsnog tot de terugekeer naar ons land waar zij 17 jaar hebben gewoond en de kinderen zijn geboren. Verder is geld nodig voor taallessen.

De Raad van Kerken heeft de familie een voorschot gegeven om de acute kosten op te kunnen vangen. Ook particuliere giften zijn erg welkom.

U kunt uw bijdrage storten op bankrekening:

NL15RABO0373736517 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Culemborg onder vermelding van Andropov.

Manifestatie Kinderpardon Culemborg 20 november

Website Burgerinitiatief Kinderpardon Culemborg

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

For security, use of hCaptcha is required which is subject to their Privacy Policy and Terms of Use.