WAKE VOOR DE BEVOLKING VAN DE OEKRAINE

Velen zijn geschokt door de aanval op de Oekraïne en leven mee met de bevolking die in grote angst leeft en te lijden heeft onder dit brute geweld. Als Raad van Kerken in Culemborg willen we stil staan bij dit leed en de gevoelens die dit bij ons oproept en bidden dat de bevolking van de Oekraïne in alle onzekerheid en nood op de trouw van de Eeuwige moge blijven bouwen.

Om te bidden en stil te zijn, nodigt de Raad van Kerken Culemborg u uit deel te nemen aan de

wake voor de Oekraïne maandagavond 28 februari van 18.50 tot 19.30 uur in de Oud Katholieke kerk aan de Varkensmarkt. De kerk is open vanaf 18.30 uur.