Taizé aan de Lek

Taize 2 klein

Zondagavond 12 maart is er om 19.00 uur een Taizéviering in de Nederlands Gerformeerde Kerk, Jodenkerkstraat Culemborg.

De viering is oecumenisch, met liederen en teksten uit Taizé, een bijbelgedeelte, een gebed en een stilte van ongeveer 8 minuten.

Taizé is een broedergemeenschap in Frankrijk waar jaarlijks duizenden jongeren van over de hele wereld bij elkaar komen om elkaar te ontmoeten en het christelijk geloof te beleven.

Neem gerust een Taizébankje of zitkussen mee, wanneer je het prettig vindt om op het kleed op de grond te zitten. We nodigen jullie van harte uit om na de viering met ons een kopje thee of koffie te drinken.
De voorbereidingscommissie van Taizé aan de Lek is sinds kort uitgebreid met nieuwe leden, jong en wat minder jong, uit diverse kerken.

Mocht je mee willen zingen met het koor: we oefenen voor de viering om 18 uur. Zoek dan vooraf contact met Peter van Veen: peter.van.veen@hetnet.nl, tel:518762

Namens Ton, Paula, Annie, Lisa, Lennart, Vera en Ellen,
Els van der Giessen, elsvandergiessen@gmail.com