Symposium Middelengebruik onder jongeren – 30 mei 2023

Symposium Middelengebruik website

NB: Vanwege een tijdelijk probleem met de inschrijfmodule kan het zijn dat u problemen heeft ondervonden bij de inschrijving. U kunt zich inmiddels (alsnog) inschrijven. Ook zonder inschrijving bent u van harte welkom! Echter is de organisatie in dat geval niet in staat om last-minute wijzigingen door te geven. Hoe dan ook, graag tot ziens op 30 mei vanaf 19:30 uur in de Oud-Katholieke Kerk aan de Varkensmarkt!

Hoe omgaan met

Middelengebruik onder jongeren

Ontdek het tijdens deze verkennende bijeenkomst, samen met andere ouders, geestelijk verzorgers en iedereen die in de eigen omgeving met dit (groeiende) probleem wordt geconfronteerd of zich hierover zorgen maakt.

Wat speelt er allemaal rondom middelengebruik onder jongeren? Hoe raken jongeren erin verzeild en wat is nodig om eruit te komen? En misschien wel het belangrijkste: hoe ga je het gesprek aan en bied je ondersteuning vanuit je eigen rol? Welke eerste stappen kunnen worden gezet naar herstel en waar kun je terecht voor begeleiding?

Kom naar deze bijeenkomst om antwoorden op deze en andere vragen te vinden. Het symposium wordt gehouden in samenwerking met GGD Gelderland-Zuid (Charlotte Wouters), Iriszorg (Mariska Hutten), O.R.S. Lek en Linge (Maartje Smits-Van der Lek), Wilfred Kols en Yassin Dagdag.

U bent welkom vanaf 19:30 uur (inloop met koffie en thee). De toegang is gratis, maar we willen u wel vragen hier in te schrijven om de organisatie in goede banen te kunnen leiden en eventuele last-minute wijzigingen te kunnen doorgeven. Alvast dank en heel hartelijk welkom!

Voor meer informatie over het symposium kunt u contact opnemen met Daniël Jumelet (daniel.jumelet (at) raadvankerkenculemborg.nl, 06-27 03 24 77)