Warme Jassen in Culemborg

Stichting Caritas

Warme Jassen in Culemborg

46 46 mensen hebben dit evenement bekeken.

“Iedereen in Culemborg verdient een warme jas, althans dat vinden wij van de Caritas”, aldus Hans Maas, bestuurslid, die het idee opdeed in Deventer.

Geef je jas een tweede leven door deze beschikbaar te stellen aan anderen in minder riante omstandigheden.

Je kunt de jas vanaf begin oktober aan het rek hangen in de kapel van de RK Barbarakerk, die overdag vrij toegankelijk is. De mensen van de Caritas verzorgen en bewaken het kledingrek.

We denken dat er in Culemborg voldoende mensen zijn met een warme jas en een groot hart om dit rek te vullen.

Als je een warme jas nodig hebt kun je in de maand november gratis een jas meenemen en wel bij de  Grote of Barbarakerk.

Het warme jassen project wordt ondersteund door de Raad van Kerken, het Stadsklooster en ook de gemeente Culemborg draag het een warm hart toe.

Dus als u aan een nieuwe jas toe bent en er een over hebt, hang deze dan vanaf begin oktober aan het kledingrek in de RK Barbara kerk.

Caritas Culemborg, Hans Maas, 06 250 32723

Datum en tijd